Σάββατο 12 Μαΐου 2012

A. Τσάφου - Ρ. Αντωνίου:αποκαλυπτικές φωτογραφίες


Δύο από τα καυτά κορίτσια της Ελλάδας, τα οποία προτίμησαν να ζουν σε Ρώμη και Μιλάνο... αποκαλύπτονται! Η "μελαχρινή Θεά" του Αρμάνι και η σέξι Ρία, όπως δεν την έχετε ξαναδεί... Η Ανδρεανή Τσάφου ετοιμάζεται να κατακτήσει τις ιταλικές πασαρέλες. Το σέξι μοντέλο που πριν από λίγο καιρό συμμετείχε στην επίδειξη μόδας του Αρμάνι στο Μιλάνο ετοιμάζει τις βαλίτσες της, αφού οι προτάσεις πλέον για διεθνή καριέρα είναι πολλές. Συγκεκριμένα, το γνωστό μοντέλο μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε στην επίδειξη του Ιταλού σχεδιαστή. Πολλοί ήταν οι ιδιοκτήτες πρακτορείων που την εντόπισαν, αφού έχει όλα τα προσόντα για να κάνει διεθνή καριέρα και οι αναλογίες της είναι ίδιες με αυτές των κορυφαίων μοντέλων του εξωτερικού.

«Έχω δεχτεί κάποια πρόταση να δουλέψω στο Μιλάνο. Όλα ξεκίνησαν μετά τη συμμετοχή μου στην επίδειξη του Τζόρτζιο Αρμάνι. Εκεί με είδαν και στη συνέχεια επικοινώνησαν μαζί μου. Είναι κάτι πολύ τιμητικό και σημαντικό για μένα, ακόμα όμως δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, γιατί έχω προτάσεις και από άλλες χώρες», δήλωσε στην "Espresso" η μελαχρινή καλλονή.«Έχω δεχτεί κάποια πρόταση να δουλέψω στο Μιλάνο. Όλα ξεκίνησαν μετά τη συμμετοχή μου στην επίδειξη του Τζόρτζιο Αρμάνι. Εκεί με είδαν και στη συνέχεια επικοινώνησαν μαζί μου. Είναι κάτι πολύ τιμητικό και σημαντικό για μένα, ακόμα όμως δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, γιατί έχω προτάσεις και από άλλες χώρες», δήλωσε στην "Espresso" η μελαχρινή καλλονή.Η Ανδρεανή, πάντως, φροντίζει να βελτιώνει συνεχώς την εξωτερική της εμφάνιση και μάλιστα με φυσικούς τρόπους. Καθημερινά κάνει πολλές ώρες γυμναστική, ενώ προσέχει πολύ τη διατροφή της, τρώγοντας πολλές σαλάτες και φρούτα και πίνοντας φυσικούς χυμούς και μεταλλικό νερό. Το σίγουρο είναι ότι αποτελεί πλέον -όχι τυχαία- ένα από τα περιζήτητα μοντέλα, αφού εκτός από πολύ όμορφη είναι και χαμηλών τόνων.
Η Ρία, από την άλλη, ήθελε να ζήσει αυτό τον ρομαντισμό αλλά και τις εικόνες, βγαλμένες από μια άλλη εποχή. Φυσικά σε μια εκ βαθέων συζήτηση δεν θα μπορούσαν να μην τη ρωτήσουν για την προσωπική της ζωή και τη σχέση της με τον Ηλία Πανταζόπουλο, ο οποίος δεν είναι μόνο ο άνθρωπος που την έβαλε στο ιταλικό σόου "Balando con la stele", αλλά και εκείνος που βρίσκεται πίσω από κάθε της κίνηση.

Αν και ο φωτογραφικός φακός τους έχει απαθανατίσει τόσο στο πλατό όσο και εκτός, να απολαμβάνουν τον καφέ αλλά και το φαγητό τους σε γωνστά στέκια της Ρώμης, η Ρία δηλώνει ότι είναι συνεργάτες και αποκαλύπτει: «Η καρδιά μου δεν νοιάζεται για εθνικές ταμπέλες. Ο έρωτας απ'όπου και να έρθει είναι καλοδεχούμενος, αφήνοντας έτσι ελπίδες στους χιλιάδες θαυμαστές της στην Ιταλία.

markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου