Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: Προτιμώ τον άντρα κυνηγό…!

Κατερίνα Στικούδη: Προτιμώ τον άντρα κυνηγό…!

«Προτιμώ ο άντρας να κυνηγάει, να ζητάει, να φλερτάρει, να τρέχει και ζηλεύω όσο πρέπει», τόνισε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Real η Κατερίνα Στικούδη!
«Προτιμώ να σας παρουσιάσω τον άντρα που θα παντρευτώ και τότε να σας αποκαλύψω λεπτομέρειας που ούτε φαντάζεστε» δήλωσε στη συνέχεια η πανέμορφη και σέξι Κατερίνα, ενώ δε δίστασε να παραδεχθεί: «Με είχε απορρίψει άντρας, αλλά πήρα το αίμα μου πίσω γιατί γύρισε. Πιστεύω πως ρόδα είναι και γυρίζει. Έχω κλάψει πάρα πολύ για άντρα».
Πάντως, ξεκαθάρισε, πως δεν είναι έτοιμη να κάνει οικογένεια: «Δεν έχει ξυπνήσει ακόμα το μητρικό μου ένστικτο, είμαι μικρή» και δηλώνει «είμαι νοικοκυρά , δούλα δεν είμαι για κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου